Alla inlägg den 24 februari 2007

Av Jenny - 24 februari 2007 20:55

Ja, vilket lag blir det?Det är den stora frågan! Nu har jag prov spelat för de båda och kan inte välja. Lagga har en jätte just tränare och man blev bemöten på ett jätte bra sätt, samma sak var hos Långhundra men de har garanterat ett fullt lag och man får spel tid där med. Men det lutar mer åt Långhundra, eftersom vi vet att där finns det spelare och då är det garanterat att det blir matcher. Det är tyvärr inte så i Lagga, där de inte vet hur många spelare det har, idag var det bara två stycken från dam laget, känns lite knas, men men...På Långhundras träning gjorde jag jätte Bra utav mig, har inte känts så här bra på lääänge... Det är ju bra, även deras tränare verkar vara positiv över att jag eventuellt ska byta till de. Vi får se vad som händer, kanske byter innan april (?), vem vet?Idag har jag även färgat håret Rött och det blev hel nice, ni skulle se. Lägger in en bild vid ett senare tillfälle då jag har tillgång att överföra de från datorn. Säger till då...Nu ska jag vänta på att älsklingen ska ringa och sen så ska jag soovaa. Behöver det!Mamma och jag ska åka och hämta resten av sängen imorgon, Guu vad skönt att få allt fixat sen! Vi hörs Pusss..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards